Η ιστορία του Πουστράκο


Μωρό μου σ' αγαπώ
και μ' αρέσει να σε γαμώ
να σου πιάνω το κωλάκι
και να σου τρίβω το μουνάκι


Όμως ο γέρος σου
εμένα δεν με πάει
και όταν σε γυροφέρνω
εκείνος με πηδάει


Εγώ τον κώλο σου λοιπόν
θέλω να τον γραπώσω
την τριχωτή μου την ψωλή
στο στόμα σου να χώσω


Μα όταν λούζεις το μουνάκι σου
όμορφα μυρίζει
λεβάντα μήλο γιασεμί
ο κώλος σου αναβλύζει


Όταν ακούω τη μυρωδιά
ο πούτσος μου καυλώνει
ο κώλος σου ο τρυφερός
την ψωλή μου τη σηκώνει


Και δε με νοιάζει ο γέρος σου
δεν πα να με πηδήξει...
στο τριχωτό μου το κωλί
το χύσι του να χύσει....


Μια μέρα που σε γάμαγα
και σου 'γλειφ το μουνάκι
ο γέρος ανυποψίαστος
άνοιξε το πορτάκι


Μας είδε που πηδιόμασταν
και μου ΄γλειφες τα χύσια
και θυμωμένος στον κώλο μου
έχωσε την ψωλή του ίσια


Παίρνει το αλυσοπρίονο
μου κατεβάζει το βρακί
και λυσσασμένος όπως ήτανε
μου κόβει την ψωλή


Μα όταν το αλυσσοπρίονο
μου έκοψε το πουλάκι
εγώ ο κακομοίρης
έγινα πουστράκι


Τώρα γυρνάω στη Συγγρού
φορώντας ένα στριγκάκι
και περιμένω τους αράπιδες
να μου σχίσουν το κωλάκι


Έτσι με κατάντησε
και θα τον ξεφτιλίσω
θα βάλω ψωλή extension
και θα τονε γαμήσω


Αυτή ήταν λοιπόν
η ιστορία με το Φλωράκη
που για μια καριόλα
του 'κοψαν το πουλάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου